mandag 2. februar 2009

Særemne

I dag kunne vi velge mellom studiedag og jobbe hjemme med særemne eller jobbe på skolen med særemne. Jeg fant ut jeg jobbet bedre hjemme enn på skolen, med tanke på og at jeg hadde en del å lese så jeg ble hjemme.

Dette her er da en logg på hva jeg egentlig har gjort hjemme:
Jeg fant ut jeg hadde en del å lese så jeg leste ferdig min 2 bok, og startet på min 3. Senere fortalte en venn av meg at vi måtte levere inn et 1. Utkast til oppgaven og fant ut at jeg ikke hadde så mye tid igjen. Jeg hadde jo forsåvidt startet på oppgaven,  og la litt mer til. Da jeg leverte inn forklarte jeg at jeg  hadde lest hele dagen.

Jeg synes jeg har jobbet ganske bra i dag, hvertfall bedre enn det jeg hadde gjort på skolen. Jeg har lest ferdig 2 bøker nå og har en bok igjen, syns jeg har kommet ganske godt i gang med prosjektet og vil bli ferdig med det lenge før fristen.

CC-lisensiert bilde fra Flickr:

Ingen kommentarer: